Σόου Τσίπρα στον Ε65;

  • Κατηγορία: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017 16:12

Ετοιμάζουν να φέρουν τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα να εγκαινιάσει τον Ε65, αλλά ο δρόμος είναι κομμένος στη μέση λόγο αδυναμία σύνδεσης από την ημιτελή κοιλαδογέφυρα πριν από την Καϊτσα που η κατασκευή της θέλει ακόμη πολύ δρόμο.

Εδώ και μήνες έγραφε Η ΑΛΗΘΕΙΑ ότι το έργο δεν θα είναι λειτουργικό στο τέλος Μαρτίου μιας και έχει μεγάλες ελλείψεις, παρά τις διαβεβαιώσεις του κ. Σπίρτζη.

Κάθε άλλο παρά έτοιμη αποδεικνύεται ότι είναι η E65 που πρόκειται να δοθεί σύντομα στην κυκλοφορία και συγκεκριμένα το τμήμα Ξυνιάδα – Τρίκαλα το οποίο θα εγκαινιαστεί από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα λίγο πριν από το Πάσχα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην Ε65 θα παραδοθούν μόνο τα 51 χλμ. από τα 79 χλμ. του τμήματος Ξυνιάδας - Τρίκαλα και συγκεκριμένα από το 60ο έως το 111ο χλμ. Στο πρώτο τμήμα, από το 32ο χλμ έως το 60ό, είναι έτοιμα επιμέρους τμήματα (τα 39ο-48ο και 54ο-60ό) αλλά δεν μπορούν να δοθούν σε κυκλοφορία λόγω αδυναμίας σύνδεσης…

Όπως έχει γράψει εδώ και μήνες Η ΑΛΗΘΕΙΑ, το έργο είναι αδύνατον να είναι λειτουργικό από τα τέλη Μαρτίου, όπως διαβεβαίωνε από το περασμένο φθινόπωρο ο ΥπουργόςΥποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Φέρνουν τον Τσίπρα...

Πληροφορίες της ΑΛΗΘΕΙΑΣ αναφέρουν ότι μέσα στον Απρίλιο το υπουργείο σχεδιάζει να φέρει τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα να εγκαινιάσει τον Ε65! Τι όμως θα εγκαινιάσει; Έναν δρόμο που δεν είναι λειτουργικός μιας και θα ξεκινάει κάποιος από τα Τρίκαλα, θα πληρώνει διόδια και θα είναι υποχρεωμένος πριν την Ανάβρα να βγει από τον Ε65 και να συνεχίσει μέσω Δρούγου την ανάβαση του Δομοκού.

Αυτό, διότι πριν την Καϊτσα είναι ακόμη ημιτελής μια κοιλαδογέφυρα που κόβει τον δρόμο στη μέση. Γιατί λοιπόν να μπει κάποιος σε έναν τέτοιο δρόμο;

Οι κυβερνώντες όμως σχεδιάζουν εγκαίνια. Αν είναι δυνατόν...

Δηλώσεις Σπίρτζη...

Σε δήλωσή του ο ΥπουργόςΥποδομών Χρήστος Σπίρτζης, αναφέρει: «Η μεγάλη προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων έχει αποδώσει. Από τις 31 Μαρτίου και μετά παραδίδονται στην κυκλοφορία όλοι οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας, λειτουργικά. Και μέχρι το καλοκαίρι, μέχρι τον Αύγουστο θα έχουν παραδοθεί στην τελευταία τους λεπτομέρεια. Από τις αρχές Απρίλη και κάθε εβδομάδα θα γίνεται μια παράδοση, μεγάλη, των αυτοκινητοδρόμων της χώρας.

Πρώτος δρόμος που παραδίδεται είναι της σήραγγας των Τεμπών, του Πλαταμώνα, και της παράκαμψης του πέταλου του Μαλιακού ολοκληρωμένο στο 100% του έργου. Δεύτερος αυτοκινητόδρομος που παραδίδεται είναι της Κορίνθου-Πατρών πριν το Πάσχα, ενώ θα ακολουθήσουν ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας, ο Ε65, και η Ιόνια Οδός. Πιστεύουμε ότι η χώρα αλλάζει σελίδα πηγαίνει σε μια νέα γενιά έργων, έργων που θα συμβάλουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και στη δίκαιη ανάπτυξη».

Μιλάει ο υπουργός για παράδοση του Ε65. Άραγε τι θα παραδώσουν στους πολίτες; Θα τολμήσουν να εγκαινιάσουν έναν δρόμο μη λειτουργικό;

Τους ξεμπρόστιασε η καθημερινή...

Η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ γράφει σχετικά: Στον Ε65 θα παραδοθούν τα 51 χλμ. από τα 79 χλμ. του τμήματος Ξυνιάδας - Τρικάλων και συγκεκριμένα από το 60ο έως το 111ο χλμ. Στο πρώτο τμήμα, από το 32ο χλμ έως το 60ό, είναι έτοιμα επιμέρους τμήματα (τα 39ο-48ο και 54ο-60ό) αλλά δεν μπορούν να δοθούν σε κυκλοφορία λόγω αδυναμίας σύνδεσης.

Τι έγραφε Η ΑΛΗΘΕΙΑ στις 18 Φεβρουαρίου 2017

Στις 18 Φεβρουαρίου 2017 Η ΑΛΗΘΕΙΑ έγραψε. Ε65: Ουτοπία ο Μάρτιος... Την ίδια στιγμή που ο Υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπρίντζης δηλώνει ότι το κομμάτι Τρίκαλα – Ξυνιάδα του Ε65 θα δοθεί σε χρήση στα τέλη Μαρτίου, ολόκληρη κοιλαδογέφυρα στην Καϊτσα είναι ακόμη στην μέση της κατασκευής. Η ΑΛΗΘΕΙΑ, βρέθηκε στο έργο και φωτογράφησε τα ημιτελή έργα που καθιστούν ουτοπία να λέγεται ότι θα παραδοθούν τόσο σύντομα.

Εδώ και μήνες, ακούμε από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών ότι το κομμάτι Τρίκαλα – Ξυνιάδα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος, (Ε65) θα παραδοθεί σε χρήση στους πολίτες, στα τέλη Μαρτίου. Από την πρώτη στιγμή που ο αρμόδιος υπουργός κ. Χρήστος Σπρίντζης έκανε αυτή τη δήλωση, γράψαμε ότι αυτό είναι αδύνατον να συμβεί, μιας και υπάρχουν ημιτελή έργα που είναι αδύνατον να ολοκληρωθεί το έργο μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, μιας και εκκρεμούν ακόμη πολλά και σημαντικά σημεία του έργου.

Σημαντικότερη όμως είναι μια ολόκληρη γέφυρα που κόβει τον δρόμο στα δύο. Συγκεκριμένα, μιλάμε για την κοιλαδογέφυρα πριν από την Καϊτσα που η κατασκευή της θέλει ακόμη πολύ δρόμο. Επίσης πρέπει να γίνουν πολλές εργασίες ακόμη μέσα στις σήραγγες και κυρίως στα ηλεκτρομηχανολογικά.

Τέλος, προβλήματα υπάρχουν και στα πρώτα πέντε χιλιόμετρα από την πλευρά της Ξυνιάδας και έτσι το plan b της εταιρείας προβλέπει την παράδοσή τους ως ένας κλάδος με διπλή κυκλοφορία.

Σαν να λέμε δηλαδή, έχουμε ένα έργο που είναι αδύνατον να παραδοθεί στους πολίτες όχι μόνο στα τέλη Μαρτίου, αλλά και πολύ αργότερα.

Όταν μιλάει ο υπουργός για παράδοση του έργου από Τρίκαλα έως Ξυνιάδα, ο κόσμος καταλαβαίνει ότι θα μπαίνει με το αυτοκίνητό του στον δρόμο από τα Τρίκαλα και θα φτάνει μέχρι την Ξυνιάδα σε έναν διπλής κατεύθυνσης δρόμο. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί και για έναν ακόμη λόγο.

Όταν φτάσει κάποιος στο τέλος του δρόμου στην Ξυνιάδα, όταν αυτός ολοκληρωθεί, που θα πάει στη συνέχεια; Πως θα μπει στον παλιό δρόμο για να συνεχίσει για την Λαμία; Μέχρι σήμερα δεν έχουν γίνει έργα που να συνδέουν τον Ε65 με την παλιό δρόμο.

Αυτή είναι η εξήγηση και της αναβολής της επίσκεψης πριν λίγες μέρες του υπουργού στα έργα του Ε65.

Αν και προκαλέσαμε τότε τον κ. Υπουργό να μας πει αν θα είναι έτοιμο το έργο, υπήρξε σιωπή ασυρμάτου. Κάτι θα ξέρουν και δεν μιλάμε.