Βρώμικο νερό στη Μέλισσα...

  • Κατηγορία: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017 19:40

Συμπολίτισσα καταγγέλλει την ΔΕΥΚαρδίτσας ότι στο Δ.Δ. Μέλισσα το τρέχει θολό νερό στις βρύσες...

Η φωτογραφία είναι σημερινή – μας την έστειλε η συμπολίτισσα - και δείχνει την εικόνα που παρουσιάζει το νερό στην Μέλισσα μετά την διακοπή της υδροδότησης...

Η συμπολίτισσα μας Χρύσα μας έστειλε μια επιστολή που καταγγέλλει την ΔΕΥΚαρδίτσας ότι στο Δ.Δ. Μέλισσα το τρέχει θολό νερό στις βρύσες... Καταγγέλλει επίσης ότι η διακοπή δεν είχε ανακοινωθεί. Επίσης, μιλάει για ανάρμοστη συμπεριφορά υπαλλήλου..

Η φωτογραφία είναι σημερινή – μας την έστειλε η συμπολίτισσα - και δείχνει την εικόνα που παρουσιάζει το νερό στην Μέλισσα μετά την διακοπή της υδροδότησης...

Η καταγγελία

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να εκφράσω την αγανάκτησή μου. Είμαι κάτοικος του χωριού Μέλισσα. Από το πρωί είχαμε διακοπή νερού, χωρίς να υπάρξει καμία ενημέρωση πριν. Το νερό ήρθε κατά τις 13.30 και ακόμη είναι λασπόνερο. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τη ΔΕΥΑΚ ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν ξέρει τι έχουν κάνει, γιατί μόλις είχε πιάσει δουλειά...

Στην ερώτησή μου τι πρέπει να κάνουμε εμείς μου απάντησε ότι αν είχα μυαλό θα έπρεπε να σκεφτώ να αφήσω τη βρύση να τρέχει έως ότου καθαρίσει το νερό!

Τι να πω; Έχουν περάσει 3,5 ώρες και το νερό είναι ακόμη λασπόνερο...

Πρέπει μάλλον να αδειάσει όλη η λίμνη και μετά να καθαρίσει το νερό;

Νιώθω μεγάλη αγανάκτηση! Η αναλγησία μερικών υπαλλήλων δημόσιων υπηρεσιών είναι τουλάχιστον απαράδεκτη.

Χρύσα Φαρλάνη

Σ.Σ. Νομίζουμε ότι η ΔΕΥΑΚ θα έπρεπε να προειδοποιήσει αν επρόκειτο για προγραμματισμένη διακοπή. Αν όχι και εφ' όσον υπήρξε κάτι έκτακτο, πάλι θα έπρεπε η επιχείρηση να ενημερώσει για το πρόβλημα.

Σε κάθε περίπτωση όμως, - αν συνέβη πράγματι – είναι απαράδεκτο υπάλληλος να μιλάει σε συμπολίτη – πελάτη της επιχείρησης – με φράσεις του στυλ “αν είχες μυαλό”.

Περιμένουμε την απάντηση της επιχείρησης και του προέδρου της και δημάρχου Καρδίτσας.