Βραβεύτηκαν 53 παιδιά...

  • Κατηγορία: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 03 Ιανουαρίου 2017 23:37

53 παιδιά τρίτεκνων οικογενειών πέρασαν φέτος σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, βράβευσε το απόγευμα της Τρίτης ο Σύλλογος Τριτέκνων ν. Καρδίτσας.

53 παιδιά τρίτεκνων οικογενειών πέρασαν φέτος σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, βράβευσε το απόγευμα της Τρίτης ο Σύλλογος Τριτέκνων ν. Καρδίτσας.

Η εκδήλωση ήταν εορταστική και έγινε στο Παυσίλυπο, παρουσία ακόμη των οικογενιών των παιδιών, αλλά και τους Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτης μας κ.κ. Τιμόθεου και του προέδρου του ΤΕΙ Θεσσαλίας – Καρδιτσιώτη – κ. Παναγιώτη Γούλα που ήταν και κεντρικός ομιλητής.

Στην εκδήλωση παρέστη σύσσωμο το Δ.Σ. Του Συλλόγου, πλην του προέδρου κ. Θεοδωρόπουλου που ήταν ασθενής.

Ο κ. Γούλας καλωσόρισε τα παιδιά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τόνισε ότι αποτελούν το μέλλον και την ελπίδα της χώρας, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα τμήματα του ΤΕΙ στην Καρδίτσα, επισημαίνοντας ότι εντός των ημερών αναμένεται να υλοποιηθεί η υπόσχεση του υπουργού, να υπογραφεί η σχετική διάταξη και να συνεχιστεί η λειτουργία του τμήματος Δασοπονίας.

Χαιρετισμό απεύθυναν ακόμη ο Αντιπρόεδρος του Συλλόγου κ. Κοντός και ο Σεβασμιότατος που ευχήθηκε σε παιδιά και γονείς ενώ συνεχάρη τον Σύλλογο για την Πρωτοβουλία του.

Ο σύλλογος απένειμε αναμνηστικές πλακέτες στον κ. Γούλα, αλλά και στον μαέστρο κ. Νίκο Ευθυμιάδη για την στήριξη που παρέχει με το ωδείο του στις εκδηλώσεις του συλλόγου.

Ακολούθησε η βράβευση των 53 παιδιών που παράλληλα έλαβαν και μία δωροεπιταγή 40 ευρώ για αγορά ηλεκτρονικών προϊόντων από καταστήματα της Καρδίτσας. Η δωροεπιταγή ήταν προσφορά του Συλλόγου.

Την εκδήλωση έκλεισε με παιδιά του Ωδείου Καρδίτσας του κ. Νίκου Ευθυμιάδη να τραγουδάει χριστουγεννιάτικα τραγούδια και την μικρή χορωδία του ωδείου να τραγουδάει τα παιδιά του Πειραιά και τον Ζορμπά.

Η ομιλία του κ. Γούλα

Θα ήθελα να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τους πρωταγωνιστές της σημερινής μας εκδήλωσης, δηλαδή το Δ.Σ των Τριτέκνων που με κάλεσε σε αυτή την ωραία εκδήλωση να απευθύνω ένα χαιρετισμό καθώς και εσάς τους αριστούχους μαθητές επιτυχόντες στην Ανωτάτη Εκπαίδευση, γιατί μας δίνετε τη δυνατότητα να αισιοδοξούμε.

Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι κατά την άποψή μου ιδιαίτερα σημαντικές , καθώς αναδεικνύουν τη δύναμη του συμβολισμού, τις αξίες που βρίσκονται πίσω από κάθε μεγάλη προσπάθεια , πίσω από κάθε όνειρο που δεν χαρίζεται αλλά κατακτιέται . Αξίες όπως, η δημιουργική φιλοδοξία και η ευγενής άμιλλα , η διεκδίκηση της επιτυχίας και της διάκρισης , η συνεχής αναζήτηση της ελευθερίας , της σκέψης και της γνώσης .

Κυρίες και κύριοι επίσημοι προσκεκλημένοι,

Σας καλωσορίζω στην τελετή βράβευσης που οργάνωσε ο σύλλογος Τριτέκνων, για τους μαθητές των Λυκείων που πέτυχαν στις πρόσφατες Πανελλήνιες εξετάσεις να εισαχθούν σε ένα Α.Ε.Ι της χώρας δηλαδή σε ένα Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα ( Πανεπιστήμια και ΤΕΙ)

Άρθρο 1 του Ν. 4009/2011

Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης - Νομική μορφή των Α.Ε.Ι-

1. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.).

Τα Α.Ε.Ι. είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου πλήρως αυτοδιοικούμενα.

2. Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς:

α) τον Πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Πανεπιστήμια» και

β) τον Τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Τ.Ε.Ι.».

3. Τα ιδρύματα των δύο τομέων της ανώτατης εκπαίδευσης λειτουργούν παράλληλα, με διακριτή φυσιογνωμία, σκοπό και αποστολή, που διαφοροποιούνται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για τα Πανεπιστήμια και τα Τ.Ε.Ι., αντίστοιχα. Είναι λάθος λοιπόν οι εκφράσεις ΑΕΙ και ΤΕΙ διότι όπως ανέλυσα παραπάνω μέσα στην φράση ΑΕΙ είναι ενταγμένα και τα ΤΕΙ και η σωστή ορολογία είναι : Τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ ανήκουν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα , δηλαδή στα ΑΕΙ.

Απόψε δεν είναι μόνο μια ημέρα στην οποία θα βραβευθούν όσοι τελικά κατάφεραν να περάσουν σε κάποιο Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ της Χώρας , είναι και μια ευκαιρία να συγχαρούμε καθένα μαθητή ξεχωριστά για τον αγώνα που έκανε. Είναι πολύ σημαντικό για την μικρή μας κοινωνία που τόσα πολλοί μαθητές και μαθήτριες καταφέρατε να υλοποιήσετε το στόχο σας , δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι από εδώ και πέρα ξεκινά ένας μακρύς αγώνας και θα πρέπει να επιδείξετε τον ίδιο ζήλο και την ίδια προσήλωση για την ολοκλήρωση των σπουδών σας , που θα αποτελέσουν το πρώτο βήμα για την έξοδο σας στην κοινωνία τόσο της γνώσης και της εξειδίκευσης, όσο για της βιοπάλης αργότερα. Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλες και σε όλους που βραβεύεσθε απόψε .

Σας αξίζουν πολλά μπράβο και κάθε εύσημο. Τόσο σε εσάς όσο και στους γονείς σας που σας στάθηκαν οι πιο σημαντικοί αρωγοί, καθώς και τους καθηγητές σας που σας εκπαίδευσαν σε υψηλό επίπεδο για να φθάστε έως εδώ. Καλό ξεκίνημα, Καλή σταδιοδρομία και καλό ακαδημαϊκό έτος.

Η επιτυχία σας ήταν αποτέλεσμα συνεχούς και οργανωμένης προσπάθειας, προσήλωσης και επανασχεδιασμού των στόχων σας.
Το αναμνηστικό δίπλωμα που παίρνετε σήμερα, έχει ασήμαντη υλική αξία. Θα σας συντροφεύσει όμως στη ζωή σας αυτό που συμβολίζει. Την αναγνώριση της προσπάθειας και του μόχθου που κρύβεται πίσω από κάθε στόχο που κατακτάτε.

Κι είναι μέσω της δική σας επιβράβευσης και μια αναγνώριση στους Καθηγητές και τους γονείς σας που στέκονται δίπλα σας, αφανείς ήρωες για να στηρίζουν τα όνειρα σας.

Βραβεύουμε σήμερα τους μαθητές και μαθήτριες που αρίστευσαν, όχι μόνο στην πόλη της Καρδίτσας αλλά και σε όλους τους Δήμους της Γεωγραφικής Ενότητας Καρδίτσας , ανάμεσα σας βραβεύουμε και παιδιά που οι οικογένειες τους ήρθαν από άλλες χώρες. Το ότι διάλεξαν τον τόπο μας, αρίστευσαν στη γλώσσα μας, αφομοίωσαν την παιδεία μας είναι πλούτος για όλους μας.

Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες, εισαχθέντες σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ όλης της χώρας

Ξέρω ότι ακούγομαι λίγο κοινότυπος συμβουλάτορας, αλλά θέλω να σας δώσω μια συμβουλή: σε μια εποχή πολύ δύσκολη για όλους μας, το εφόδιο που έχετε είναι η ομορφιά και η τόλμη της νιότη σας. Είναι ο ενθουσιασμός για τη μάχη της ζωής. Αυτή είναι η «μαγιά» που κρατάτε.

Στο σχολείο αποστηθίσατε με κόπο σύμβολα μαθηματικά και κείμενα ιστορικά για να βρίσκεστε σήμερα εδώ. Μην εξαντλείται όμως την αστείρευτη δυναμική του μυαλού σας στην προκαθορισμένη διδακτέα ύλη. Κάντε τη γνώση δύναμη μέσα από την κριτική σκέψη και διευρύνετε τους ορίζοντες σας.

Η γνώση είναι ένα μεγάλο εφόδιο για τη ζωή που σας περιμένει. Να ξέρετε όμως ότι το μεγαλύτερο εφόδιο στη ζωή είναι το ήθος. Είναι οι αξίες που επιλέγουμε, είναι οι φίλοι που κερδίζουμε.

Γιατί πρέπει να παραδεχθούμε ότι η κρίση που ζούμε δεν είναι μόνο οικονομική, αλλά κρίση θεσμών και αξιών. Για να μπορούμε να παραμείνουμε αισιόδοξοι σε πείσμα των καιρών, πρέπει να ξανα-αναδείξουμε τις διαχρονικές αξίες που διδάσκει η Παιδεία κι ο Πολιτισμός μας, δηλαδή: την ελευθερία της σκέψης, την ευγενή άμιλλα, τη βελτίωση της προσωπικότητας, τη δημιουργική φιλοδοξία, τον ανθρωπισμό, την αλληλεγγύη, τη δημοκρατία.

Αξίες που επιτρέψαμε να ξεθωριάσουν και είναι η ώρα να τις ανακαλύψουμε ξανά για να διορθώσουμε λάθη του παρελθόντος.

Ξέρω ότι θέλετε να αλλάξετε τον κόσμο. Αλλά για να αλλάξουμε όσα γύρω μας οδήγησαν σε αδιέξοδα ως χώρα κι ως κοινωνία πρέπει να αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι.

Πρέπει να ξανα-πιστέψουμε στις δυνάμεις μας, να ξανα-βρούμε την εμπιστοσύνη μας, να ελευθερώσουμε το δημιουργικό μας πνεύμα σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

Η δική μου γενιά δεν το κατάφερε. Εσείς αξίζει να το προσπαθήσετε.

Αποτελεί πλέον κοινή πεποίθηση ότι το ανθρώπινο κεφαλαίο αποτελεί το σημαντικότερο ίσως συντελεστή προώθησης της ανάπτυξης, της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής και τον πιο σημαντικό πόρο στη νέα οικονομία και κοινωνία της γνώσης η οποία διαμορφώνεται.

Δεν υπάρχουν αγαπητοί μου φίλοι, πετυχημένες χώρες , ούτε πετυχημένοι λαοί χωρίς λειτουργικό εκπαιδευτικό σύστημα , και κοινωνική αναγνώριση της μόρφωσης ως κορυφαίας αξίας . Ποτέ δεν υπήρξαν .
Η έκπτωση της Παιδείας , ήταν και θα είναι πάντα δείκτης παρακμής .

Αν θέλουμε να έχουμε ως κοινωνία μέλλον , πρέπει να αλλάξουμε. Και σε αυτήν την αναγκαία αλλαγή , υπάρχουν πάντα οι πρωτοπόροι . Και οι πρωτοπόροι δεν είναι άλλοι από τη νέα μας γενιά . Από τα παιδιά που σήμερα βραβεύουμε και τα οποία αποτελούν την πρωτοπορία και το παράδειγμα , στο πρόσωπο των οποίων θέλουμε να δούμε την άλλη Ελλάδα που ονειρευόμαστε . Την Ελλάδα της έμπνευσης , της δημιουργίας , της υπερηφάνειας και της αυτοπεποίθησης .

Θα ήθελα στο σημείο αυτό να αναφέρω επίσης ότι η ανέλιξή όλων των νέων της χώρας, στον επιστημονικό , επαγγελματικό και κοινωνικό στίβο , είναι ευχή , επιθυμία , αλλά και θέλησή μας .

Κι επειδή πολύς λόγος γίνεται τελευταία για την Ανάπτυξη στη χώρα μας , θα μου επιτρέψετε να τονίσω ότι ο πρωταρχικός μοχλός Ανάπτυξης κάθε κοινωνίας και κάθε χώρας είναι η Παιδεία και κάθε καινοτόμα πρόταση που προέρχεται από αυτή . Είναι η μοναδική ασφαλής επένδυση για το μέλλον μας.

Αδιαμφισβήτητο είναι το γεγονός ότι οι νέοι συνιστούν πολύτιμο δυναμικό για το παρόν αλλά και για το μέλλον μιας χώρας και συντελούν αποφασιστικά στη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα που χρειάζεται τόσο η Ελλάδα, όσο και η Ευρώπη. Παράλληλα όμως προφανές είναι και το ότι οι νέοι σήμερα αντιμετωπίζουν τεράστιες προκλήσεις, ιδιαίτερα για να εισέλθουν στην αγορά εργασίας, με τη νεανική ανεργία να βαίνει συνεχώς αυξανόμενη σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Σήμερα που βρισκόμαστε στην δίνη της οικονομικής αλλά και ευρύτερης κοινωνικής κρίσης, έχει ενδιαφέρον να σκεφτούμε το ρόλο της Παιδείας και ειδικότερα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη επίλυση του προβλήματος των αυξανόμενων κοινωνικοοικονομικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η Ελλάδα στα πλαίσια και της ΕΕ σε μία παγκοσμιοποιημένη υφήλιο.

Η ύπαρξη και η ανάπτυξη της παιδείας, του ύψιστου αυτού αγαθού κάθε δημοκρατικής κοινωνίας, προϋποθέτουν την συστηματική παραγωγή και μετάδοση της γνώσης μέσα από την έρευνα, τη διδασκαλία και τη διάδοση της ελεύθερης σκέψης. Η παιδεία υπάρχει όταν παράγει επιστήμη, τεχνολογία, πολιτισμό και πολιτική μέσα από τον ανοιχτό διάλογο και την δημόσια αντιπαράθεση, ελευθερώνοντας την δημιουργικότητα του σκεπτόμενου ανθρώπου χωρίς προκαθορισμένους ιδιοτελείς στόχους.

Εμείς, ως δάσκαλοι - αρωγοί της νέας γενιάς στην επίτευξη αυτών των στόχων - από την πλευρά μας, συναισθανόμαστε πάντα την τεράστια ευθύνη για τη σωστή μετάδοση της γνώσης και των εμπειριών αλλά πολύ περισσότερο για την καθοδήγηση, μέσα από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, των νέων επιστημόνων στην κατεύθυνση της απελευθέρωσης του πνεύματος και της διαμόρφωσης, μέσα από αυτή τη διαδικασία, ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων και τελικά ανεξάρτητων συνειδητοποιημένων ανθρώπων και πολιτών. 

Θα μου επιτρέψετε , κλείνοντας αυτό το σύντομο χαιρετισμό και απευθυνόμενος σε εσάς , τους αριστούχους μαθητές , να σας πω :

Να μην εγκαταλείπετε ποτέ την προσπάθεια , να αγωνίζεσθε πάντα για το καλύτερο

Η σημερινή σας βράβευση να μην αποτελέσει στοιχείο εφησυχασμού και στασιμότητας , αλλά εφαλτήριο έντασης των προσπαθειών σας .

Να κινήστε με αυτογνωσία , τόλμη και αυτοπεποίθηση , στηριζόμενοι σε ηθικές αρχές και αξίες .

Είμαι βέβαιος, ότι θα συνεχίσετε με ακόμη μεγαλύτερο ζήλο την προσπάθειά σας για την επίτευξη των στόχων σας , δημιουργώντας έτσι περισσότερες ελπιδοφόρες προοπτικές για το μέλλον του τόπου μας .

Και πάλι θα ήθελα να συγχαρώ τις μαθήτριες και τους μαθητές για την επιτυχία, καθώς; και τους συντελεστές της εκδήλωσης για την πρωτοβουλία .

Με αυτές τις σκέψεις, σας καλωσορίζω στην Πανεπιστημιακή Κοινότητα και σας εύχομαι από καρδιάς καλή δύναμη και καλούς αγώνες και καλές σπουδές.

Σας ευχαριστώ θερμά

 

Τα παιδιά που βραβεύτηκαν...
ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ ΤΜΗΜΑ
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΝΕΦΕΛΗ ΔΗΜΗΡΙΟΣ Τμ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Τμ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ
ΒΑΛΑΤΣΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμ. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤ/ΝΟΜΙΚΗΣ
ΒΡΟΝΤΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμ.ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΓΑΝΙΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Τμ. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
ΓΙΑΛΤΡΙΝΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμ. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΑΘΗΝΑ ΗΛΙΑΣ Τμ. ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΓΚΑΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Τμ. ΔΑΣΟΠΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΓΟΥΛΑ ΣΟΦΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Τμ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Τμ. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤ/ΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Τμ. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Τμ. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤ/ΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Τμ. ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΑΝΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Τμ. ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΑΡΑΤΖΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛ Τμ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ
ΚΑΡΕΤΣΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ Τμ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ-ΔΙΚΟΙΚΗΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΕΙΑΣ
ΚΑΡΕΤΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ Τμ. ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΚΟΡΔΑΡΑ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Τμ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΚΟΡΔΑΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Τμ. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΙΩΑΝΝΗΣ Τμ. ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΚΟΥΤΣΩΝΗ ΕΛΕΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Τμ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΛΑΠΠΑΣ ΒΑΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Τμ. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ
ΛΥΧΡΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΗΛΙΑΣ Τμ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΜΗΛΙΟΥΔΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΧΡΗΣΤΟΣ Τμ. ΙΑΤΡΙΚΗΣ
ΜΟΥΝΤΟΥΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Τμ. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΜΠΑΖΙΑΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Τμ. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜ/ΝΟΜΙΚΗΣ
ΜΠΑΛΑΚΤΣΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Τμ. ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΧΗΜΕΙΑ)
ΜΠΑΜΠΑΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμ. ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΦΥΣΙΚΗ)
ΜΠΑΜΠΑΝΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΘΩΜΑΣ Τμ. ΓΑΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΠΟΥΣΔΡΑ ΘΩΜΑΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Τμ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΜΥΛΩΝΗΣ ΠΟΛΥΒΙΟΣ ΗΛΙΑΣ Τμ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Π.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΞΑΦΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Τμ. ΟΙΚΟΝΩΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΞΕΡΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΗΛΙΑΣ Τμ. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ -
ΠΑΛΑΜΙΩΤΗΣ ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Τμ. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΑΛΑΜΙΩΤΗΣ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Τμ. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμ.ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΠΑΠΑΡΗ ΕΛΕΝΗ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμ. ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΠΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ
ΣΔΡΟΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ Τμ.ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΣΙΑΚΑΡΑ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Τμ. ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ
ΣΤΑΤΗΡΑΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Τμ. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΤΣΙΑΜΑΝΤΑΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ - ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Τμ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΣΙΑΝΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ-ΑΓΟΡΗ ΘΩΜΑΣ Τμ. ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΤΣΙΤΩΝΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Τμ. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΣΙΤΩΝΑΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΤΣΙΤΩΝΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ
ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΧΑΛΙΜΟΥΡΔΑΣ ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Τμ. ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΧΑΛΙΜΟΥΡΔΑΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ  -ΒΑΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Τμ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΧΑΝΗΣ ΒΑΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Τμ. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Τ.Ε.
ΧΑΝΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Τμ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ