Την Τρίτη 23 Απριλίου παραδίδεται ο Ε65… Μόνο 7 χρόνια έξω έπεσε ο Χρήστος Σπίριτζης!!!

  • Κατηγορία: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 12 Απριλίου 2024 14:49

Χρήστος Σταϊκούρας, Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών: Στις 23/4 παραδίδεται στην κυκλοφορία όλος ο οδικός άξονας από Λαμία έως Καλαμπάκα, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. 

Πριν 7 χρόνια ο τότε υπουργός Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ έλεγε ότι ο ίδιος δρόμος θα παραδοθεί τον Μάρτιο του 2017 και η ΑΛΗΘΕΙΑ τον προκαλούσε να βάλει στοίχημα ότι αυτό δεν θα συμβεί… Τελικά έπεσε έξω 7 χρόνια!!!

Καλεσμένος στην εκπομπή του EΡΤNews «Συνδέσεις» ήταν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας ο οποίος μίλησε για θέματα που αφορούν την καθημερινότητα των πολιτών αλλά και όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα αναφορικά με τις ηχητικές συνομιλίες στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.

Αναφορικά με τον αυτοκινητόδρομο Ε65 ανέφερε πως στις 23 Απριλίου μαζί με τον πρωθυπουργό θα παραδώσουν στην κυκλοφορία όλο τον άξονα από τη Λαμία έως Καλαμπάκα. Συγκεκριμένα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε «23 Απριλίου με τον πρωθυπουργό θα δώσουμε στην κυκλοφορία όλο τον οδικό άξονα μέχρι και την Καλαμπάκα, όχι μόνο το Λαμία – Ξυνιάδα αλλά και το Τρίκαλα – Καλαμπάκα. Ο Ε65 θα είναι πλήρως ολοκληρωμένος από τις Θερμοπύλες, ουσιαστικά από τη Λαμία, μέχρι την Καλαμπάκα».

Η εξέλιξη αυτή, χαροποιεί τους πολίτες της Δυτικής Θεσσαλίας, αλλά και της δυτικής Ελλάδας (Κοζάνη, Καστοριά) μιας και πλέον οι περιοχές αυτές έρχονται πολύ κοντά στην Αθήνα και θα έρθουν ακόμη ποιο κοντά όταν ολοκληρωθεί και ο δρόμος Καλαμπάκα – Γρεβενά.

Όταν ο  Χρήστος Σπίρτζης έλεγε ότι ο δρόμος θα παραδοθεί τον Μάρτιο του 2017!

Με αφορμή ότι σε λίγες μέρες θα παραδοθεί και το τμήμα ξυνιάδα – Λαμία που θα βάλει τέλος σε κάθε ταλαιπωρία των πολιτών της Καρδίτσας, αξίζει να σας θυμίσουμε άρθρο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ που δημοσιεύθηκε την  Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2017 και έφερε την υπογραφή του εκδότη της ΑΛΗΘΕΙΑΣ Γιώργου Αμβροσίου. Το δημοσίευμα είχε τίτλο, «Πάμε στοίχημα κ. Σπίρτζη;..» και ανέλυε με στοιχεία ότι ο τότε  Υπουργός Μεταφορών και Δικτύων του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Σπίρτζης έλεγε πράφγματα ανέφικτα και αναρωτιόμασταν γιατί λέει κάτι τέτοιο. Ήταν ένας άσχετος υπουργός ένας παθολογικός ψεύτης;

Να λοιπόν που ο δρόμος στην τελική του μορφή που ο  Χρήστος Σπίρτζης έλεγε ότι θα παραδοθεί τον Μάρτιο του 2017, παραδίδεται τελικά στις 23 Απριλίου 1024. Δηλαδή 7 χρόνια μετά. Άραγε, θα διαβάσουμε κάποια δήλωσή του με αφορμή τα εγκαίνια;  

                                                                                                          

Το δημοσιεύσιμα ανέφερε τα παρακάτω:

Το δημοσίευμα της αλήθεια... 

Ο Υπουργός Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης, βρέθηκε στο νομό μας και αναφερόμενος στον Ε65 δήλωσε ότι το τμήμα Τρίκαλα – Ξυνιάδα του Ε65 θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαρτίου.

Στελέχη της εταιρείας όμως αναφέρουν ότι αυτό είναι ανέφικτο μιας και υπάρχουν ακόμη έργα που δεν μπορεί να ολοκληρωθούν στο διάστημα αυτό;

Άραγε ο κ. Σπίρτζης δεν γνωρίζει την αλήθεια ή παραπλανά συνειδητά τον κόσμο;

Πριν πέντε μέρες, βρέθηκα με στέλεχος της εταιρείας που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο κεντρικής Ελλάδος, γνωστό ως Ε65 και τον ρώτησα. Μέχρι το τέλος του Μάρτη, θα δοθεί το τμήμα Τρίκαλα – Ξυνιάδα, όπως ανακοίνωσε πριν λίγο καιρό ο Υπουργός Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, όταν επισκέφτηκε τον κόμβο της Ανάβρας. Θα σας πω στη συνέχεια για την απάντηση που πήρα.

Ήταν 28 Νοεμβρίου 2016 όταν ο υπουργός κ. Σπίρτζης μετά την επίσκεψη δήλωσε: «Όπως είδατε κι εσείς ο Ε65 στο μεγαλύτερο ποσοστό του είναι έτοιμος. Μένει ένα 10% για να ολοκληρωθεί το έργο εντός των χρονοδιαγραμμάτων, άρα τον Μάρτιο η Θεσσαλία θα έχει το κεντρικό τμήμα του αυτοκινητόδρομου, όπως συμβατικά ορίζεται μετά την αναθεώρηση. Εμείς μες στον Δεκέμβριο μετά την απόφαση της Διυπουργικής προχωράμε την ανάθεση του πρώτου τμήματος για να υπάρχει επιτέλους ένας αυτοκινητόδρομος που θα συνδέει την ΠΑΘΕ με την Εγνατία και ολοκληρώνουμε τους πρώτους μήνες του 2017 την διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για να μπορέσει να προχωρήσει και το Βόρειο τμήμα του Ε65. Πιστεύω ότι ο δρόμος αυτός θα δώσει ανάσα στην Ηπειρωτική Ελλάδα, την απαραίτητη σύνδεση που πρέπει να υπάρχει μεταξύ της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας και προφανώς όλα τα πλεονεκτήματα για την μεταφορά των προϊόντων της ενδοχώρας μας προς τα μεγάλα αστικά κέντρα και προς τα λιμάνια και βέβαια προς τον σιδηρόδρομο μιας που το ίδιο διάστημα ολοκληρώνεται και η σιδηροδρομική ΠΑΘΕ, όπως είδατε και πριν».

Την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017, ο κ. Σπίρτζης βρέθηκε ξανά στο νομό μας στο πλαίσιο της εξόρμηση για ενημέρωση που κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ με την συμπλήρωση δύο χρόνων στην διακυβέρνηση της χώρας. Αναφερόμενος στον Ε65 ο κ. Σπίρτζης, σημείωσε ότι μετά την αναθεώρηση, το κεντρικό τμήμα –που ήδη κατασκευάζεται- θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαρτίου και απομένει το βόρειο και το Νότιο που θα ενώσουν τον Ε-65 με την Εγνατία και την εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης. Ως προς το βόρειο τμήμα του, ήδη υπάρχουν οι σχετικές εγκρίσεις και οι σχετικές δεσμεύσεις και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τη χρηματοδότησή του.

Η δική μου πληροφόρηση όμως είναι άλλη και λέει ότι ο δρόμος δεν θα δοθεί σε κυκλοφορία μέχρι το τέλος Μαρτίου. Από την πλευρά της εταιρείας αναφέρεται ότι αυτό είναι αδύνατο να γίνει τον Μάρτιο, μιας και κατασκευάζεται ακόμη μεγάλο μέρος του έργου, όπως κοιλαδογέφυρα κοντά στην Κτημένι, άσφαλτος δεν έχει πέσει σε μεγάλο μήκος του δρόμου, οι σήραγγες έχουν ακόμη μεγάλες ελλείψεις στα μηχανολογικά κ.λ.π. Δεν μπορεί όμως αυτά που μαθαίνει ο καθένας μιλώντας στο τηλέφωνο με κάποιο στέλεχος της εταιρείας ή μιλώντας με έναν απλό εργαζόμενο, να μην το ξέρει ο αρμόδιος υπουργός.                                                      

Ο κ. Σπίρτζης διαβεβαιώνει συνεχώς ότι το κομμάτι του δρόμου, Τρίκαλα – Ξυνιάδα θα δοθεί σε κυκλοφορία στο τέλος του Μάρτη. Εγώ από την στήλη αυτή τον ρωτώ. Πάτε στοίχημα κ. Σπίρτζη ότι θα συμβεί αυτό που λέτε; Εγώ πάντως βάζω στοίχημα ότι δεν θα συμβεί. Από εκεί και πέρα δύο περιπτώσεις υπάρχουν. Ο υπουργός δεν ξέρει τι του γίνεται και κάνει δηλώσεις έχοντας στοιχεία προ μηνών ή απλά λέει συνειδητά ψέματα στον κόσμο.

Ας πάρουμε και την άλλη εκδοχή που δοθεί το τμήμα του δρόμου έστω και δύο ή τρεις μήνες αργότερα. Αλήθεια, ξέρει κανείς να μας απαντήσει στο εξής ερώτημα; Θα μπούμε στο δρόμο από τον κόμβο στο ΔΕΛΤΑ, θα πληρώσουμε διόδια στους Σοφάδες και θα φτάσουμε στην Ξυνιάδα, 30 χιλιόμετρα πριν τη Λαμία. Πως θα μπούμε από τον Ε65 στον παλιό δρόμο για να συνεχίσουμε για Λαμία; Αλήθεια, ξέρει κανείς να μας πει πόση ώρα θα μας πάρει να βγούμε από τον Ε65 και να φτάσουμε στο σημείο να μπούμε ξανά στον παλαιό δρόμο; Θα κερδίσουμε άραγε και πόσο χρόνο από το να πηγαίναμε από τον παλιό δρόμο μέσω Δομοκού και μάλιστα χωρίς διόδια;

Τα ερωτήματα αυτά ζητούν απάντηση και πρέπει να απαντηθούν από τον υπουργό που κάνει συνεχώς δηλώσεις για τον Ε65. Η δική μας πληροφόρηση λέει ότι ο δρόμος που θα δοθεί δεν θα είναι πλήρως λειτουργικός, αλλά τρέχουν να δώσουν έστω και ένα κομμάτι του δρόμου για να τον ονομάσουν λειτουργικό και να προχωρήσει έτσι η χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων που βάζει κάτι τέτοιο ως προϋπόθεση για να χρηματοδοτήσει το βόρειο τμήμα που θα είναι πλέον Τρίκαλα – Κηπουριό Γρεβενών.                                                                                                  

Πότε όμως θα μπορεί ένας Καρδιτσιώτης να μπει στον νέο δρόμο και να φτάσει στην Αθήνα χωρίς να χρειάζονται παρακάμψεις και άλλους είδους ταλαιπωρία; Αρχικά, γνωρίζουμε ότι το πρώτο βήμα για να ξεκινήσει η κατασκευή του Νότιου τμήματος του Αυτοκινητόδρομου Ε65, Λαμία - Ξυνιάδα, έγινε στις 16 Δεκεμβρίου με την απόφαση του Υπουργείου Υποδομών με την οποία αναθέτει την κατασκευή του τμήματος στην ίδια εταιρεία με ανάθεση και χωρίς νέα δημοπρασία. Μιλάμε για ανάθεση από Ημικόμβος ΠΑΘΕ έως Α/Κ Ξυνιάδας με ποσό 300 εκ. ευρώ! Αν όλα πάνε καλά, τότε θα μπορούσαμε να δούμε πλήρως λειτουργικό το νότιο τμήμα μέχρι το τέλος του 2019 και συνολικά το τμήμα Λαμία - Τρίκαλα μήκους 111χλμ θα διανύεται σε περίπου 50 λεπτά, μειώνοντας κατά τουλάχιστον 1 ώρα την χρονοαπόσταση που ισχύει σήμερα. Δηλαδή, αντί μιάμισης ώρας που κάνουμε σήμερα για να φτάσουμε από την Καρδίτσα στη Σκάρφεια, θα χρειαζόμαστε 40 λεπτά και μάλιστα χωρίς κίνδυνο. Φυσικά ένα μεγάλο θέμα είναι τα διόδια. Σύμφωνα με όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής, στο τμήμα Τρίκαλα – Λαμία, προβλέπονται τέσσερις σταθμοί διοδίων που είναι οι εξής: Μετωπικός Σταθμός Διοδίων Τρικάλων, Σοφάδων, Καρπενησίου και Αγίας Τριάδας, λίγο πριν την έξοδο στην ΠΑΘΕ. Αν κοστίζουν από 3,8€ το καθένα, όπως είναι η πρακτική σήμερα στον δρόμο Λαμία- Αθήνα, τότε θα κοστίζει 11,5€ σε έναν Καρδιτσιώτη και 15€ σε έναν Τρικαλινό. Υπάρχει δηλαδή κίνδυνος να γίνει το έργο και να μην μπορούμε να το απολαύσουμε και να πηγαίνουμε από τον παλιό δρόμο που πλέον δεν θα είναι καλά συντηρημένος.

Μακάρι να γίνει αυτό το έργο, αλλά ας λένε αλήθεια στον κόσμο ο υπουργός και η παρέα του... Επίσης, να φροντίσουν να μπορούν οι πολίτες να τον κάνουν χρήση, διότι αλλιώς θα είναι δώρο άδωρο για τους πολίτες…

https://www.alithianews.gr/more/bitter-truth/724-pame-stoixima-k-spirtzi